NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz
1342
BLOG

Areszt przedwyborczy

NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

 

Aresztowano Pawła M. - mojego przyjaciela, Pierwszego Prowokatora RP. Jestem świadkiem, że stawiał się na wezwania prokuratorów, gdyż regularnie jeździł do Zielonej Góry dyskutować z wymiarem sprawiedliwości, nawet to lubił, gdyż jest intelektualistą. Kiedyś mieliśmy się spotkać we Wrocławiu, jednak już wyjeżdżałam autostradą z miasta a on dopiero wracał pociągiem z Zielonej Góry, z przesłuchania. Jest dalece zastanawiające, że sędzia Milewski złożył doniesienie na Pawła M., który już wyjaśnił wszystkim wszystko, akurat w gorącym okresie przedwyborczym. PO próbuje choć trochę wyczyścić się z afery Amber Gold. Miejmy nadzieję że cała sprawa zakończy się do 14 dni, gdyż tyle zwykle są przetrzymywane osoby w przypadku listu gończego. Wiem że od wielu miesięcy obszar sprawiedliwości nieudolnie mylił adresy Pawła, nękając jego rodzinę, w tym babcię Pawła, najbliższą mu, drogą osobę. Znamienne jest też to, że współautor prowokacji, dziennikarz Gazety Polskiej Codziennie, Samuel Pereira, był nominowany za tę prowokację do prestiżowej nagrody dziennikarskiej miesięcznika Press. Z tego wynika, że jedni są od nagród, drudzy od kar.

Ja Państwu w Państwie mam do powiedzenia jedno - przeliczyliście się. Paweł M. pisał książkę o kulisach afery Amber Gold. Paweł M. ma przyjaciół. Zwykłych ludzi. Pokażemy wam, ile znaczy inicjatywa obywatelska i społeczny monitoring wymiaru sprawiedliwości. Powiadomiłam już Fundację Court Watch Polska, Helsińską Fundację Praw Człowieka, Amnesty International Polska oraz wszystkich jego znajomych.

Paweł, nie jesteś sam!

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka