NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz
726
BLOG

dziadek Stankiewicz

NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz Polityka Obserwuj notkę 18

 

mój dziadek był za komuny prezydentem Szklarskiej Poręby, a moja babcia miała w tym czasie kino objazdowe

mam słabość do PKiN oraz czerwonych goździków, w obecnych czasach są oznaką elegancji i wyrafinowania, lubię takie przyjmować od mężczyzn

cieszę się, że mój profil ma kolor niebieski - jak oczy Wojciecha Olejniczaka (i moje)

wolałabym jednak kolor czerwony - w perspektywie długoterminowej

oznajmiłam to uczciwie na wejściu do Salonu panu Igorowi Janke

mój dziadek był komunistą - to był jedyny sposób by być w tamtych trudnych czasach prezydentem kurortu, dostać piękny poniemiecki dom i móc godnie utrzymać rodzinę

teraz mamy krwiożerczy kapitalizm - kolor czerwony przychodzi na myśl też w tym kontekście 

kolor zielony - w Salonie konto oficjalne, w praktyce politycznej - Zieloni wyznają pewne mi bliskie ideały społeczne, na przykład naturyzm

jak patrzę na drzewo genealogiczne to znajdzie się w nim jeszcze Loda Halama, znana aktorka okresu międzywojennego, kolaborantka kabaretowa...

zasługi dla kraju jako TW... chyba... nie wiem, muszę doczytać, żeby znowu czegoś nie namieszać niechcący

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka